prov.

dagen ; först va jag ju i skolan, som vanligt !
i skolan så jobbade jag bra, riktigt bra faktiskt :)
fick allt som jag skulle få gjort tills idag gjort :D

efter skolan så kom jag hem, solade lite sen åkte jag till hoppet ^^
det va ganska kul, ganska jobbigt eftersom jag va så trött xd
jag börjar känna mig trygg med gruppen, fortfarande lite pirrigt att läsa & säga saker högt men annars så ;)

i söndags va jag ju i grönan & det va riktigt kuuul , det a lite synd om lukas när vi gick i spökhuset eftersom jag typ klämde sönder hans hand och skrek sönder hans öra, men det vaa ju såå himla läskigt & jag tänker inte sätta min fot i det huset igen!
men på måndan i skolan så va jag jätte trött, helt slut efter grönalund dagen ^^

imorgon så har jag tråkigt so-prov, har inte pluggat så mycket så venneh hur det kommer gå men jag ska göra så gottt jag kan , gåre inte så gåre inte!

ska börja skriva lite mer på bloggen, eller iaf försöka skriva varje dag!
glömmer det ofta eftersom jag har så mycket annat att göra "/ <3

skriver mer imorgon, puuuuuuuuuuussheey <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0