ellabellabajjamaja & jossankossandenpruttandekossan, HAHAHAH

dagen; jag vaknade upp med min älskling lukas & jossan :)
ruuuuuligt :d
sen gick vi upp & typ hade tråkigt, men sen så hade vi lite mer tråkigt, åh sen lite mer trååååk ^^
sen träffade vi matilda & frida, vi skrattade lite sen gick jag , lukas & jossan vidare igen xd
tillslut åkte lukas hem, dååå blev det tråkigare..
jag saaaaaaaaaaaknar honoooom as mycccckkkkkeeee!

nu sitter jag & jossan här , vi är typ as trötta & flummiga xd
jag prutta & då sa hon ellabellabajjamaja, HAHAHA
sen prutttade jossan & då sa jag jossankossandenpruttandekossan, HAAHAH
HAHA, fyyyyyyfaaanvadd kul vi hare xd
aja, skriver mer imorgon, puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0