sover hos jossan :)

dagen;  det va skola, första dagen efter påsklovet!
det va ganska jobbigt, trött som bara den men jag kämpade mig igenom hela skoldagen & jag jobbade precis som alla andra ;)
efter skolan så åkte jag & ida ner till stan å träffade älskling & anton , kulkul :)
sen åkte jag & ida vidare till hoppet å så, int så kul faktiskt..
jag va tvungen att läsa högt inför den gruppen, vi är inte så mångaa men det vart fortfarande jobbigt..
jag kände hur det bara hettade upp i ansiktet, antar att jag va ganska röd i ansiktet ;$

nu sitter jag & pratar med älsklingen i hemtelefonen , roooooligt  :D
sover hos jossan inatt , vi skulle plugga & ha tråkigt men sååå blev det inte ^^

har hemstudiedag imorgon såå jag slipper skolan :D
& på torsdag blire endagsprao med ida i stockholm , vi ska typ inte kolla vad hennes mamma gör utan vi ska nog sitta på donken & leka puckon, fast nä juste !
man kan ju inte leka nått man redan är ;)..

aja, ska börja plugga inför provet på fredag då , har en känsla av att det kommer gå skit men jag ska försöka & hoppas på det bästa ^^

skriver mer imorgon, puuuuuuuuuuuss <3


Kommentarer
Postat av: josefine

så kul :D älskar dig mamma! Underbaraste dag!<3

2011-04-27 @ 10:58:48
URL: http://josefineerikson.blog.se
Postat av: ellinorberg

:) <3

2011-04-28 @ 19:14:07
URL: http://ellinorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0