praao

dagen ; jag & ida gick upp klockan 5 ..
vi fixade oss, åt frukost & sen så åkte vi te sthlm klockan 6,
vi kom fram typ halv sju & då sprang vi runt å glodde xd
sen hade vi tråkigt , tråkigt & lite mer tråkigt ^^
men sen så vaknade vi till liv å sprang runt ist, ganska kul faktiskt!
vi åt lunch på donken , efter maten på donken så åt vi glass & lekte i lekställningen precis utanför donken :D
sen gick vi tillbaka till praoplatsen å glodde lite till, sen hittade vi en ikeavagn som vi lekte med, det var as kuuuul :P
tillslut va klockan 4 & vi kunde sätta oss i bilen & åka hem , :D :D :D

nu sitter jag i soffan & pratar med lukas & jossan ,
ska snart sova för jag är skiiiiiiiiiiiiit tröttt efter allt springande på praoplatsen xd

imorgon sover jag hos min sötaste älskling så jag kanske inte kommer skriva nått imorgon men isf skriver jag på lördag när jag kommer hem :D
puuuuusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0