dagen (;

heyhalllåå,
dagen började med skola såklart, först satt jag på toan hela engelskan för att jag å en kompis bråkade , men sen kom hon å då löste vi allt, sen va jag med på alla lektioner utan idrotten *stolt*
sen gick jag hem å nu sitter jag här , min kisse springer runt å piper , vet int varför ;o
jag släpper ut henne, då vill hon in efter 5 minuter sen ska hon ut igen , åååhh!
aja, hon blir säkert tyst snart hoppas ja xd

senare ska jag göra läxan -.-
mst göra de för att mamma sa att hon skulle sätta barnspärr på 2 timmars internett om jag int gör läxorna, men som tur är så måste jag bara göra 1 läxa idag, gjort alla andra ! ;)
och sen har min mamma gjort en svärlista till mig också "/
för varje gång jag svär så gör hon ett sträck , å efter en månad kollar hon hur många sträck å så många sträck det är tar hon bort från min månadspeng ..
dumdumt!
men jag kanske lär mig nått av de här ;)

skriver mer sen eller imorgon, pusshey<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0